Eerste MySPURT niewsbrief

Hallo en welkom bij uw eerste MySPURT-nieuwsbrief!

Hartelijk dank dat u zich aangesloten hebt in deze opwindende tijd, waarin we een hoge vlucht zullen nemen!

We waren van plan veel eerder te schrijven maar we waren aan het wachten op nieuws over de Cryptocurrency SPURT+. Vandaag is dat nieuws er nog niet maar we besloten niet langer te wachten en u in het duister te laten.

Sommige mensen vragen zich misschien af waarom het zo lang duurt. Nou, het duurt zo lang omdat het ZOVEEL werk is!

Er moet allerlei goedkeuring komen van verschillende rechtsgeleerden voor elke letter in elk document, omdat we het correct willen doen! We weten zeker dat u het daarmee eens zult zijn!

Maar ze verzekerden ons dat alles er goed uitziet en dat het meeste werk gedaan is, dus we hopen u binnenkort nog een nieuwbrief te sturen. 😊

Waarom schrijven we u vandaag en wachten we niet tot het groene licht is gegeven?

We kregen verschillende vragen van onze nieuwe clienten over de 500 SPU die we u vragen te betalen wanneer u nieuwe clienten aanbrengt. Veel nieuwere clienten hebben die SPURT niet. Ze kunnen zodoende niet vooruit komen, omdat ze zich behalve 500 SPURT voor hun eigen rekening, niets kunnen veroorloven.

Om deze reden besloten we hulp voor u te vragen aan clienten met hoge saldo’s, die u wellicht een startkapitaal kunnen geven of lenen!

Wanneer uw sponsor u niet kan helpen aan de SPURT die u nodig hebt om nieuwe clienten in te schrijven, dan kunt u nu vragen om van het fonds gebruik te mogen maken wat we opgezet hebben, zodat u de middelen hebt om anderen aan te melden en u geen € 500 hoeft te betalen in plaats van 500 SPURT.

Nu dat ze besloten hebben u te helpen, kunnen ze u wellicht net zo goed steunen om Cryptocurrency SPURT+ te krijgen en de kosten daarvoor betalen of voorschieten.

Als uw sponsor u niet kan helpen!

Als uw sponsor u niet kan helpen, dan kunt u via een email aan admin@myspurt.org, verzoeken om het bedrag voor 10 nieuwe clienten (5000 SPU). U wilt misschien ook SPURT+ Crypto hebben en de persoon die u vooruit helpt geeft of leent u daar wellicht 2500 SPURT voor. Verder moet er nog betaald worden voor de kosten, 500 SPU, zodat het geheel uitkomt op 8000 SPURT. Dat is een reusachtige bijdrage (een SPURT is een Euro) en we hopen dat sommige clienten bereid zijn om u een goede start te geven!

Maar zelfs als ze alleen de 5000 SPURT mogelijk zouden maken, om nieuwe clienten in te schrijven, dan zou dat al en grote hulp zijn voor onze SPURT-community.

Als er niet voldoende clienten bereid zijn om SPURT  te schenken, dan kunt u het bedrag wellicht LENEN van clienten die bereid zijn het voor te schieten. 

Nieuwsbrief aan alle clienten om VOORUIT TE HELPEN.

Vandaag schrijven we een nieuwsbrief naar onze clienten met een hoog saldo en we zullen zien wat de resultaten zijn. We hebben alvast goed nieuws, er is al voldoende gedoneerd voor 23 clienten!

We gebruiken voor dat doel rekeningnummer 5788362. Wanneer de fondsen binnen zijn en u dient een verzoek in, dan zal 8000 SPURT overgemaakt worden op uw rekening.

Dit is beperkt tot clienten met een sponsor die zelf niet in staat is u te steunen, dat wil zeggen dat hij/zij geen saldo heeft van meer dan 25 miljoen SPU. Er zullen genoeg overige clienten zijn die dit willen doen.

Actie:

Schrijf een email naar admin@myspurt.org

In de titel: PLEASE SUPPORT ME!

Vermeld uw MySPURT REKENING NUMMER

Uw NAAM

Uw CORRECTE EMAIL ADRES

 Het bedrag waarmee u gesteund wilt worden.

Maar dit is nog niet alles!

Onze clienten zijn wellicht ook bereid u te helpen met een project of business. U moet natuurlijk zelf een businessplan presenteren, waarin u duidelijk maakt dat dat u begrijpt dat SPURT het middel is om anderen te betalen voor de dingen die u wilt kopen en om werknemers te betalen.

Uw project of business zou moeten zijn wat u wilt dat het is en doet!

U zou in staat moeten zijn om overzicht te houden over uw project wanneer het zich in het buitenland bevindt en we zouden de goeie mensen moeten hebben om er aan te werken. U krijgt wellicht een maandelijks inkomen uit het project en u zou in staat moeten zijn de lening terug te betalen. Dit zou allemaal in het businessplan inbegrepen moeten zijn.

Het zou zo kunnen zijn dat we u in persoonlijk contact brengen met degene die u de lening verstrekt, maar er zullen ook anonieme clienten bereid zijn in te springen.

Als u geïnteresseerd bent laat het ons dan alstublieft weten via info@myspurt.org maar ALLEEN met de VOLLEDIGE informatie. Anders zullen we ons niet verdiepen in uw email en niet antwoorden.

Laten we de clienten die bereid zijn u te steunen prijzen!

Dank dat u op deze manier met ons wilt samenwerken en SPURT verder wilt brengen!

Hartelijke groeten,

MySPURT Team!

Comments

Popular posts from this blog

Donaties en Leningen geven en ontvangen

Bestaande klanten helpen nieuwe klanten